Leírás
- Két lézeres pisztoly projektorral, amely repülő célpontokat vetít – ez a játék rengeteg izgalmat nyújt és hosszú órákra leköti a gyerekeket. A modern infravörös lézerpisztolyok új dimenzióba helyezik a játékot. Ez egy fantasztikus ötlet a célba lövésre azoknak a gyerekeknek, akik szeretik a modern technológiákat. A játék során a gyerekek gyakorolják a pontosságot, a reflexeket és a koncentrációt. A pisztolyok nem igényelnek lőszert. A golyókat kódolt infravörös fényjel váltja fel, amit köznyelven lézernek neveznek. A játékban alkalmazott fény- és hangeffektek tovább fokozzák az izgalmakat és még jobban motiválják a játékost. A játékkal egyedül vagy barátokkal is lehet játszani. Minden elem kiváló minőségű műanyagból készült.
- Fegyver beállítása: Minden pisztoly rendelkezik csapatválasztási, fegyverválasztási, újratöltési és lövési funkcióval. Az elemek behelyezése után a pisztolyt a markolaton található ON/OFF kapcsolóval indítjuk el. A pisztolyon számos gomb és ellenőrző lámpa található, például a lőszer szintjelző, csapat- és lőszerválasztó kapcsolók. Ha egyszerre megnyomjuk és kb. 15-20 másodpercig tartjuk a két narancssárga gombot, hallani fogjuk: „open the projection mode”, amely lehetővé teszi, hogy a játék során ne találjanak el más felhasználók. A kikapcsoláshoz ugyanígy nyomjuk meg a két gombot és tartsuk lenyomva (a „close the projection mode” hallatán a mód megszűnik), vagy egyszerűen kapcsoljuk ki és be újra a fegyvert. Csapatjáték vagy két pisztoly használata esetén ezt a funkciót be kell kapcsolni. Ha egy személy vagy ugyanaz a csapat játszik, ezt kihagyhatjuk. A csapatmódot és a csapat színét a jobb narancssárga gombbal választjuk ki. A használt fegyver típusát a bal narancssárga gomb megfelelő számú megnyomásával állítjuk be. Minden fegyvertípus más-más erővel rendelkezik és különböző mennyiségű életet vesz el.
- Fegyvertípusok:
- Pisztoly: 12 lövés, 1 lövés 1 eltalált cél
- Sörétes puska: 6 lövés, 1 lövés 2 eltalált cél
- Géppuska: 6 lövés, 1 lövés 2 eltalált cél
- Rakétavető: 1 lövés, 1 lövés 3 eltalált cél
- A fekete gomb a végén az újratöltésért felelős, ha az előző lézeres „golyók” elfogynak. A lőszerhiányt jellegzetes üres tár hang jelzi. A játékos három életet kap, amelyeket a fegyveren piros fények jeleznek. A játékot valósághű újratöltési és lövési hangeffektek kísérik.
- Projektor beállítása: A projektort kb. 70-90 cm magasan, 110-130 cm-re a faltól vagy más sík felülettől kell elhelyezni, ahol a célpontokat vetítjük. Az elemek behelyezése után az ON/OFF gombbal kapcsoljuk be, és válasszunk ki egyet a 3 kártya közül, amelyet a projektor nyílásába kell helyezni. Ezután állítsuk be a projektor fókuszát az útmutatóban megadottak szerint. A fókusz beállítása után kezdhetjük a játékot. Két játékmód áll rendelkezésre. A projektor bal oldalán található első gomb megnyomásával válasszuk ki a kívánt módot, majd nyomjuk meg a középső gombot. A játék elkezdődött!
- 1. L1 Szintek. Ebben a módban az 1-től 9-ig terjedő szinteket kell teljesíteni. Minden szinten 10 célpont van, amelyeket el kell találni, és a szintek előrehaladtával a nehézség növekszik. A célpontok gyorsabban jelennek meg és tűnnek el. Ha a célpontot eltalálják, felrobban és leesik, a pisztoly pedig rezeg. Ha nem sikerül többször eltalálni, a szint nem teljesül, és a játékot újra kell kezdeni. A start gomb néhány másodpercig történő megnyomásával kiválaszthatjuk a megismételni kívánt szintet. A szintek teljesítéséhez éberség, reflexek és pontosság szükséges!
- 2. L2 Csapatjáték. Ez egy többjátékos és többcsapatos mód. Legfeljebb 4 csapatot állíthatunk be: zöld, fehér, kék és piros. A játék megkezdése előtt a narancssárga gombbal válasszuk ki a csapat színét a pisztolyokon, valamint a célba találáshoz használt lövedékek típusát. Minden körben a csapat számára 50 célpont jelenik meg. Ha elfogynak a lövések, a fekete gombbal töltjük újra a fegyvert. A kör során a csapat színével megegyező lámpa világít, amelynek lőnie kell. A kijelzőn folyamatosan látható a találatok száma. A végén a rendszer sorban megmutatja, hány pontot szerzett minden csapat, és megjeleníti a győztes csapat színét és pontszámát, valamint kihirdeti a győztest. Ha több csapat ugyanannyi pontot szerez, a rendszer az elsőként részt vevő csapatot hirdeti ki győztesként. Ki győzi le az ellenfeleket és talál el a legtöbb célpontot, az nyer!
- Figyelem! A célpontok típusának megváltoztatásakor nyomjuk meg a gombot és húzzuk ki a betétet. A projektor alacsony akkumulátorszintet jelez.
- A készlet tartalma:
- 2 x pisztoly
- 3 x diák
- projektor
- A fegyver méretei: kb. 28,5 cm x 18 cm x 4,5 cm
- A projektor mérete: kb. 17 cm x 15 cm x 12 cm
- Áramellátás:
- pisztoly 1: 4 x AA elem (nincs a csomagban)
- pisztoly 2: 4 x AA elem (nincs a csomagban)
- projektor: 4 x AA elem (nincs a csomagban)
- Figyelem! Ne irányítsuk a bekapcsolt pisztolyokat, az infravörös sugarat a szemek felé! A mozgásos játékok nagyszerű alternatívát jelentenek a számítógép vagy a televízió előtti ücsörgés helyett. A készlettel való játék fejleszti az ügyességet, a gyorsaságot és a pontosságot. A készlet színes, látványos csomagolásban van, ideális ajándéknak.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.