Leírás
Nagy 2 az 1-ben Készlet: Póker és Blackjack
Ha gyermeked szeret kártyákat tartani, okos, tud logikusan gondolkodni és „olvasni” az ellenfelet, ez a készlet tökéletes lesz! Miért? Mert tartalmazza az összes szükséges kiegészítőt olyan játékokhoz, mint a Póker és a Blackjack – mindkettő kiváló játék a különböző fontos készségek fejlesztésére.
„PÓKER” SZABÁLYAI
A Mini Póker gyerekeknek a klasszikus póker egyszerűsített változata, fiatalabb játékosok számára. Ez a játék segíthet a gyerekeknek stratégiát, logikus gondolkodást és a kártyajátékok alapvető szabályait megtanulni, miközben nagyszerű szórakozást nyújt.
A Játék Célja
A cél, hogy a legmagasabb pontszámot érjük el azáltal, hogy nagyobb értékű kártyakombinációkat alkotunk, mint az ellenfelek.
Játékmenet
A játék elején minden játékos 3 kártyát kap. A fennmaradó kártyák húzópaklit alkotnak.
Egyszerű Kártyakombinációk
A Mini Pókerben egyszerűsített kombinációkat használunk:
- Pár: Két azonos rangú kártya (pl. két Király).
- Drill: Három azonos rangú kártya (pl. három Kilences).
- Flush: Három azonos színű kártya (pl. három piros kártya).
- Sor: Három egymást követő kártya (pl. 7, 8, 9 – függetlenül a színtől).
- Legmagasabb Kártya: Ha senkinek nincs kombinációja, a legmagasabb értékű kártya nyer.
A Játék Lejátszása
Minden játékos 10 zsetonnal kezd.
- A játékosok 1 zsetont tesznek a potba, hogy „belépjenek a játékba”.
- A krupié kezdi az első kört, megkérdezve minden játékost, hogy „játszik” (marad a játékban), „bedobja” (kiszáll a körből), vagy „emel” (több zsetont tesz be).
- Minden játékos húzhat 1 kártyát a pakliból, eldobva egyet a kezéből, ha javítani szeretne a kombinációján.
Kártyák Felfedése
Amikor minden játékos úgy dönt, hogy nem húz több kártyát, felfedik a kezüket.
- A legjobb kombinációval rendelkező játékos nyer és elviszi az összes zsetont a potból.
A Játék Befejezése
A játék akkor ér véget, amikor egy játékos elveszíti az összes zsetonját, vagy amikor elérik az időkorlátot vagy a körkorlátot.
- A győztes az a játékos, aki a legtöbb zsetonnal rendelkezik a játék végén.
További Szabályok Gyerekeknek
Vezessünk be „varázskártyákat” (pl. Jokerek), amelyek bármely más kártyát helyettesíthetnek egy kombinációban.
- Fiatalabb gyerekek számára korlátozzuk a kombinációkat csak „Pár” és „Legmagasabb Kártya” lehetőségekre, hogy egyszerűsítsük a játékot.
„BLACKJACK” SZABÁLYAI
Ez egy szórakoztató és oktató játék, amely megtanítja a gyerekeknek az egyszerű matematikai elveket és a döntéshozatali készségeket.
A Játék Célja
A cél, hogy olyan kártyákat gyűjtsünk, amelyek összértéke pontosan 21, vagy a lehető legközelebb van hozzá anélkül, hogy meghaladná.
Játékmenet
Egy játékos a krupié szerepét tölti be (ez lehet egy felnőtt vagy egy gyerek, aki felváltva játszik).
- Minden játékos 5 zsetonnal kezd (vagy bármilyen megegyezett számmal).
A Játék Lejátszása
A krupié minden játékosnak 2 felfordított kártyát oszt.
- A krupié 1 felfordított kártyát és 1 lefordított kártyát kap.
Kártyák Húzása
A játékosok eldöntik, hogy húznak-e további kártyát („Húz”) vagy sem („Megáll”).
- A játékosok addig húzhatnak kártyákat, amíg az összértékük nem haladja meg a 21-et.
- Ha egy játékos összértéke meghaladja a 21-et, veszít (ezt „túllépésnek” hívják).
Krupié Köre
Miután minden játékos befejezte a körét, a krupié felfedi a rejtett kártyáját.
- A krupié húznia kell egy kártyát, ha az összértéke kevesebb, mint 17, de nem húzhat többet, ha az összértéke 17 vagy több.
Eredmények Összehasonlítása
A játékosok összehasonlítják az összértéküket a krupiéval:
- A játékos nyer, ha az összértéke közelebb van a 21-hez, mint a krupiéé, anélkül, hogy meghaladná a 21-et.
- Ha a krupié meghaladja a 21-et, minden játékos, aki nem „lépte túl”, nyer.
Jutalmak
A nyertes játékosok 1 zsetont kapnak a krupiétól minden nyerésért.
- A vesztes játékosok 1 zsetont adnak a krupiénak.
További Szabályok Gyerekeknek
Egyszerűsített Blackjack: Ahelyett, hogy 21-ig játszanánk, csökkentsük a célt 15 pontra fiatalabb gyerekek számára.
- Blackjack Bónusz: Ha egy játékos Ászt és egy 10-es értékű kártyát kap (egy „Blackjack”), automatikusan nyer és 2 zsetont kap.
- Szerencse Zsetonok: Egy játékos, aki elveszíti az összes zsetonját, kaphat egy bónusz zsetont, hogy folytathassa a játékot.
A Játék Befejezése
A játék akkor ér véget, amikor:
- Egy játékos összegyűjti az összes zsetont, vagy
- Elérik a meghatározott körszámot vagy időkorlátot.
KÉSZLET TARTALMA
- 20 fekete zseton
- 20 szürke zseton
- 20 zöld zseton
- 20 kék zseton
- 20 piros zseton
- 2 pakli kártya
- 1 játékszőnyeg
Zseton Értékek
- Fekete: 5
- Szürke: 10
- Zöld: 25
- Kék: 50
- Piros: 100
Anyagok
- Zsetonok: Műanyag
- Szőnyeg: Filc
- Kártyák: Papír
Méretek
- Játékszőnyeg: 58 x 37 cm
- Zseton Átmérő: Kb. 3,5 cm
Látogass el a Jokomisiada oldalára, ahol széles választékban találsz kártyajátékokat, társasjátékokat, ügyességi játékokat és szabadtéri játékokat. Minden játék segít gyermekednek különböző készségek fejlesztésében, amelyek pozitívan hozzájárulnak az általános fejlődésükhöz!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.