Gyakran ismételt kérdések
Nem kaptam a rendelésemről visszaigazoló emailt. Mi lehet az oka?
Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ez nem érkezett meg, abban az esetben elképzelhető, hogy a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába került, illetve előfordulhat az is, hogy véletlenül rossz e-mail címet adott meg. A mi rendszerünkben minden leadott rendelés megjelenik ettől függetlenül.
Ügyfélszolgálati munkatársainknál, a hello@webszazas.hu email címen kérhet információt a megrendelése beérkezéséről, illetve ugyanitt pontosíthatja is az email címét annak érdekében, hogy a további, megrendelésével kapcsolatos információk rendben megérkezzenek.
Mikorra várható a csomagom?
A termékadatlapon feltüntetett szállítási idő a mérvadó.
Miután csomagja feladásra került, a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat ad Önnek felvilágosítást a kézbesítés időpontját illetően.
Szeretnék elállni a vásárlástól, és visszaküldeni a terméket. Milyen teendőim vannak?
Amennyiben meggondolta magát, és szeretne elállni a vásárlástól, ezt a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül megteheti.
Kivételt képez ez alól, ha a megvásárolt termék higiéniás terméknek minősül, és emiatt nem vonatkozik rá a 14 napos elállás. (PTK 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 4. fejezet 6. A szerződéskötést megelőző tájékoztatás 11. § (1) l bekezdésben található – arról, ha a 29. § alapján a fogyasztót nem illeti meg a 20. § szerinti jog, illetve azokról a körülményekről, amelyek teljesülése esetén a fogyasztó elveszíti a 20. § szerinti jogát.)
Elállás estén kérjük, hogy elállási igényét küldje el nekünk email-ben a hello@webszazas.hu címre megrendelésének számával együtt (amelyet a termék megrendelésekor kapott visszaigazoló e-mailben talál), és munkatársaink elküldik a szükséges tudnivalókat, valamint intézkednek az ügyben.
Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni, melyhez szíves türelmét kérjük. Az utalásról munkatársunk e-mailben értesíti.
A kapott áru nem működik/elromlott. Van lehetőségem kicserélni egy működő termékre?
Kérjük, hogy ez esetben küldje el nekünk megrendelésének számát, valamint a kifogásolt termék nevét e-mail-ben a hello@webszazas.hu címre, és kollégáink elküldik a cserével, vagy az esetleges azonnali megoldásokkal kapcsolatos szükséges tudnivalókat, illetve intézkednek az ügyben.